SMOOTHIE

Smoothie! 🙌😍 Basen mixar du enkelt ihop med fryst skivad banan, mandelmjölk, hallon och en skopa proteinpulver. Själv använder jag mig just nu av ett veganskt från @gymgrossisten i vaniljsmak.

Passar perfekt till frukost, efter träningen, som mellanmål eller kvällis. Du kan även byta ut banan mot avokado om du vill minska på kolhydraterna och öka på fettet. Toppa sedan med vad du tycker är gott, färska bär är en favorit hos mig! 😊 ❤️ #annaochphilip

VÅR GODA ALKOHOLFRIA DRINK PÅ PINCHOS

Jag och Philip har nu tillsammans med @eatpinchos tagit fram en otroligt god alkoholfri drink som vi kallar för Freshness! 😃😍💛 Den har precis allt man vill ha i en fräsch och fruktig drink med lite sting i. Vad sägs om hackad mango, lime, ingefära, mynta och en touch av chili för det där lilla extra 👌Drinken är toppad med hallon, krossad is och lime. Såååå Fresh! 🙌💛🌴🍹

Vi skulle bli otroligt glada ifall ni vill rösta på vårt bidrag hos @eatpinchos på Instagram så vi får den på deras meny så att vi alla kan njuta av den. 😃 Gå in hos @eatpinchos och kommentera med ett gult hjärta så är ni världens bästa! 💛💛💛💛💛

DESIGNA DITT SKAL HOS CASEAPP

Jag vill passa på att tipsa om min rabattkod hos Caseapp där ni får 20% rabatt på alla skal till mobil, dator eller padda. Gör ditt eget eller beställ ett ur deras arkiv.

Rabattkoden är: ATENNMARK20

Detta är ett samarbete med caseapp. Glöm inte att spana in deras fina instagramkonto med massor av inspiration!  @caseappofficial

CELSIUSTÄVLING

Vill säga tusen tack till alla er som tävlat om pt-online träning med mig hos @celsiussverige. Har läst alla era kommentarer och blir så otroligt rörd av era motiveringar och känner en väldigt glädje och tacksamhet att ni är så många som vill ha min hjälp för att nå era mål ❤️ Snart utses vinnaren, och det kommer bli så kul! 😃👏💪 Hoppas ni alla haft en skön vecka, härlig helg och får en grym kommande vecka! 😘

ROLIGT MEN TUFFT CIRKELPASS

Ett inlägg delat av Anna (@atennmark)

Pepp för den nya veckan! Här har ni ett cirkelpass som ni kan köra i slutet av ett pass eller som styrka i kombination med konditionsträning. 💪 Cirkeln har jag gjort med fokus på rumpa och baksida lår. 🍑 Roliga och effektiva övningar! 😀👏💦 Förslagsvis gör en cirkel med alla övningar efter varandra 20 reps x 5 varv.

1️⃣ Chaplin squat 2️⃣ Straight deadlift 3️⃣ Single leg deadlift 4️⃣ Kettlebell squat 5️⃣ Side lunges 6️⃣ Curtsy lunges

Kör hårt och tänk på att få kontakt med musklerna och samtidigt hålla ett högt tempo (glöm inte tekniken). Kommentera gärna nedan ifall ni provar passet och vad ni vill se mer av och tagga era vänner som behöver träningsinspo!

I bloggen tipsar jag idag om redskap för hemmaträning och ni klickar dit via länken i min profil. 😀💪 På Philips instagram berättar han idag mer om kettlebells.

123